سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نادان از آنچه همدم حکیم است، می گریزد . [امام علی علیه السلام]

پزشکی نو

 
 
استارت زدیم(پنج شنبه 86 مهر 19 ساعت 5:30 صبح )
سلام
چند سال پیش وقتی به یک بیماری پوستی مبتلا شدم برای مداوا به هر دری زدم ولی جواب نگرفتم.
هفت هشتا دکتر رفتم دارو می دادن چند وقت خوب بود از دوباره خراب می شد .
اعصاب برایم نمانده بود ، با خودم می گفتم اگر اسلام دین کاملیه پس باید حرفی هم در مورد بدن انسان داشته باشه . این دین نمی تواند بدن را رها کند زیرا که بدن ظرف روح است و روح بدن باید در بدن سالم باشد . چند وقتی در این فکر ها بودم تا این که با مهندس خدادادی آشنا شدم . ایشان به من این باور را داد که اسلام در این زمینه حرف دارد . خود مهندس هم در این زمینه تحقیق کرده بود (و الآن هم در حال انجام تحقیق است) مطالبی را از ایشان گرفت برخی هم خودم در آوردم . خلاصه کار علمی ما در زمینه پزشکی اسلامی شروع شد .الحمد لله تا حالا خوب پیش رفته ، خدا توفیق بده ادامه میدهیم.
حالا هم می خواهم یک سری اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار بدهم ، شما هم استفاده بکنید .
ان شاء الله سعی میکنم هفته ای یک مطلب جدید به درد بخور بنویسم.
بحث را ازبیماری ها شروع میکنم اگر عمری ماند در مورد مسائل اجتماعی و روحی هم با هم صحبت خواهیم کرد.
فقط خواهشمندم با پیام هایتان من را در ارائه بهتر مطالب با موضوعات جالبتر یاری کنید.
آخر های ماه رمضانه ، دعام کنید ، همه را دعا کنید. امام زمان یادتان نرود.

 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 1  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 1802  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «